Recenze (229)
Fear X (2003)
Pořád jsem čekal co se stane,až se nestalo nic.......
13 (2010)
Padesátník by se měl učit od rozhodčího,jak vypadá "položit" se do role.Příště ještě zkusím původní verzy,protože mám pocit,že známější herci tomuhle filmu jenom škodí.
V Hlubokém hrdle (2005)
Chyběl kousek a z porna se mohl stát regulérní "hollywoodský" žánr......místo toho bylo odsunuto na okraj společnosti s cejchem zdravotně závadného.Další důvod proč nenávidět puritánské věřící a zamyslet se nad tím,kdo nám má právo určovat co můžeme a co ne.A jako vedlejší produkt se docílilo toho,že místo kvalitního porna s příběhem(jen se smějte) máme milióny "filmů"(klipů) které jsou od sebe naprosto nerozeznatelné........
Vetřelci (1986)
Tohle by byla jasná pětka,nebýt té otravné,ukňučené holky,kterou měli roztrhat a na kusy a potřísnit kyselinou už během prvních 5 minut.
V hlavní roli já (2008)
Já blbec jsem si to pustil s českým dabingem......kdybych slyšel Dylana v originálu,možná by to bylo za 4.
Vysvobození (1972)
Dá se do toho velmi lehce vžít a přemýšlet jak by se člověk sám zachoval.......což je největší plus filmu.
Adamova jablka (2005)
První půlka skvělá,druhá byla už moc velký přepal.......a já bohužel nemůžu zkousnout to Adamovo konvertování k víře.
Stalo se (2008)
Z ten nápad a atmosféru,bohužel herci a nelogičnosti to tahají dolů.
Krvežíznivé opice (2007)
Ten člověk dostal Oscara a je to uznávaný divadelní herec)))))))))Už se těším až v obdobných filmech bude hrávat N.Cage(to co zatím točí,jsou oproti tomuhle totiž ještě pořád skvosty).
Rychle a zběsile 5 (2011)
Pokud jste farmář,původem z Alabamy,vaše řeč připomíná kdákání kohoutů a milujete wrestling,tak tohle je film přesně pro vás....týden před tím jsem viděl Black Dynamite,tam to aspoň přehrávali schválně a byla to sranda.