Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Krimi
  • Akční
  • Dokumentární

Recenze (747)

plakát

Divoká karta (2015) 

Obdivuju tu schopnost těchhle lidí točit stále dokola to samé tak, aby to pořád vypadalo jinak!

plakát

Fotograf (2015) odpad!

Skoro mě mrzí, že jsem tolik odpadů vyplýtval na blbé, hovadské a bezobsažné filmy, protože teď tady na to už mi nezbývá jiné hodnocení než zase jen odpad.

plakát

Horná Dolná (2015) (seriál) 

Chtěl bych vidět vy kritizanti, kdy naposled Češi natočili něco, nota bene seriál, u kterého se dalo když ne smát, tak aspoň bavit. A já se tady u toho směju. Je to sice chvílema troškiáda, ale o to tu jde: v době, kdy Troška, zakladatel žánru, se křečovitě snaží naskočit na starou vlnu, kterou sám spustil, a nejde mu to, tak Slováci to chytli za správný konec: zápletky mají smysl, gradují, využije se každý komický moment včetně skvěle vybraných doprovodných písniček, a herci navíc svoje křupany skvěle hrají. Ne jak u Trošků, kde humor zastydl na tom, že vesnické báby jsou drbny, a přitom je jedna jak druhá, hrají naprosté nic, a zbytek herců jsou homoňové, jejichž kvalifikace pro film se zakládá na tom, že režisérovi nechali kousek hnědýho za předkožkou.

plakát

Narcos (2015) (seriál) 

Toto je taková malá ukázka toho, jak Spojené státy svým vyjebaným vměšováním do vnitřních záležitostí kde koho vpodstatě stvořily organizovaný zločin kolem drog se vším tím násilím a zlem okolo. Až vás zase budou krmit čísly, kolik lidí zheblo v drogové válce, je bohužel nutno tahle čísla přihodit na tuhle hromádku. Největší nacistický kolos a hegemon současnosti zase trochu z jiného úhlu: "Vaše dokumenty, prosím." --- "Já jsem američanka, já nemluvím španělsky." Snad nebyly nikdy při sledování televize u mě silněji vyjádřeny sympatie se "zápornými" hrdiny, než u tohohle seriálu.

plakát

Reportérka (2015) (seriál) 

Není trochu podezřelé, že taková hezká holka, jako je Tereza Voříšková, je tak často obsazována do role protivné píči? Buďto tyhle role umí bezvadně zahrát, nebo ji tam dávají proto, že nic hrát nemusí, a tím pádem je to na jistotu. Nevím, neznám ji osobně. Ale tady tím už se mi zprotivila na tu mez, že už mě nebaví se na ni ani dívat. To už byl zajímavější ten chameleon. S odstupem času musím ještě dodat, že tenhle seriál je vlastně jen o tom, jak jeden geront s přetrvávajícím tlakem mezi nohama za veřejné prachy a pod pláštíkem veřejnoprávního tématu materializuje svoje sexuální fantazie s využitím šťavnaté prdelky hlavní představitelky, která zažívá v náručích svých vrstevníků jen samá zklamání, aby nakonec nejspíš zakotvila ve zkušené náruči vousatého matadora a znalce novinařiny a dalších přidaných benefitů, no hádejte, koho asi měl představovat Bartoška, když né toho magora Klímu. To je taky, on se tam nechá obsadit do ROLE, která spočívá v tom, že buzeruje nějakou dylinu na recepci, a celá jeho minirole nemá absolutně žádnej jinej přínos pro děj než ten, že si diváci řeknou "mámo hele to je von ten Klíma!". Jako todle néé.

plakát

Rudyho má každý rád (2015) (seriál) 

Někde jsem četl, že na natáčení jsou pravidelně přítomní US poradci (kdo zažil totáč, tak ví, že slovo "poradce" v sobě nese dost mrazivý přídech), kteří prý buzerují režiséra a producenty (ne ani tak herce samotné, ty zas buzerují ti zbuzerovaní), a cílem toho všeho je, aby se herci neodchylovali od textu ani o čárečku. Takže - formát je trapný asi tak, jak může být trapný americký sitcom. K tomu je potřeba si vylít hlavu colou, zalepit si střevní systém hambáčema s hranolkama a vytřít si prdel americkou vlajkou, aby to tak nějak moh člověk enžojovat. Ale tam, kde by to ještě trošililinku mohlo zajet do přijatelný polohy (a tím myslím do český polohy, když tam kurva hrajou český herci), tam to nenapravitelně ztroskotává na tom, že se právě herci nesmí odchýlit od toho naprogramovaně americky vtipnýho textu, a mnoho příležitostí ke vtipnosti, kterých by jinak herci jako je Schneiderová a Rašilov určitě dokázali využít, tady leží ladem. Vždycky mi bylo záhadou, jak je možné, že právě ten nejméně kulturní národ světa je největším vývozcem kultury, a k téhle záhadě se po tomto počinu přidává ještě další údiv nad tím, že oni ta svoje hovna nejen s gustem vyvážejí, ale ještě jsou přesvědčení o tom, že se jedná o nejryzejší dokonalost, na které už není co zlepšit, a jejíž jakákoliv modifikace musí jít na újmu kvality. Soudruzi z jů es ej, dotáhli jste tu dekadenci do opravdu slušných rozměrů, blahopřeju.

plakát

Vraždy v kruhu (2015) (seriál) odpad!

Co se kriminalistiky týká, o hovně. Toho je ale většina. Tak co mi pak na tom tak vadí? Asi ten rukopis pražské kavárny. To je ta partička, co bez ohledu na politickou příslušnost u nás pod záminkou tolerance, synchronizace s evropským právem, orientace na kulturní hodnoty západu atd. nepozorovaně chystá další totalitu jménem Nový světový řád. A mimo jiné už bezezbytku a definitivně ovládla českou televizi. Detektiv, co jezdí k případům na kole? Aby se ovce identifikovaly s kladným hrdinou (pro jehož roli byl bezskrupulózně exploitován Ivan Trojan) a taky začaly jezdit na kole, protože to je sluníčkové, zelené, evropské a in (a papalášům tím pádem zůstaly volné silnice). Gender agenda schovaná za roli odporné mužatky v podání Adély Petřekové. Všudypřítomný (až Hřebejkovsky - ten by se teda stydět nemusel) rozklad rodiny a křesťanských hodnot, na jejichž místě máme dát přednost spritualistice - různé kecy o "energiích" a astrologie zamontovaná do toho tak toporně, nesmyslně a povrchně, že to snad ani největší imbecil nezbaští. Pro mě mají tyhle výplody hodnotu filmů jako je Rudá záře nad Kladnem. Zbývá počkat ještě pár desítek let, než se to vyjeví i zbytku populace.

plakát

Americký sniper (2014) odpad!

Určitě i nacisti točili propagační filmy o hrdinství svých vojáků, kteří trpěli u Stalingradu "za vlast", to ale neznamená, že by se tomuto fenoménu měla dneska věnovat jiná pozornost, než útrpný úsměv.

plakát

Andělé všedního dne (2014) odpad!

Viewegh a Nellis, to je opravdu báječné spojení plytkosti a tendenčnosti.

plakát

Až po uši (2014) (seriál) odpad!

Zbuznění jako východisko z nefunkční rodiny (pro jistotu jiná v seriálu není, abychom nebyli na pochybách, jak to dneska chodí), všudypřítomná příšerná Geislerová jako etalon protivnosti a asexuality, o nic méně příšerný Havelka ( já furt myslel že je to ten komik v kulatejch brejlích, ale nejspíš to neni ani jeho brácha). Hřebejk konečně udělal svůj definitivní coming out. Tím, že se pod tohle podepsal, dal otevřeně najevo, o co mu jde: pracuje se soudruhy z NWO svými uměleckými prostředky na diskreditaci a rozkladu modelu klasické rodiny, protože to je brána ke světlým zítřkům, jež pro nás soudruzi uchystali. Moc bych mu přál, aby se trochu zamyslel, kam to všechno povede.