Recenze (245)
Blízko od sebe (2013)
Hodně drsné a syrové drama o rozervané rodině, kterému doslova kraluje Meryl Streep v roli děsivé a husí kůži nahánějící Violet.
12 let v řetězech (2013)
Jak už zde někdo napsal - když film o otrokářství, tak Djanga. Tohle je totiž pouze skvěle zrežírovaná kolosální nuda.
Klub poslední naděje (2013)
Dallas Buyers Club je pro mě velkým překvapením hlavně z toho důvodu, že to v žádném případě není laciná citová vydíračka, kterou jsem očekávala. Představovala jsem si trpícího muže, který na smrtelné posteli polemizuje o životě, Bohu, s flashbacky z radostného dětství, vše doprovázené tklivými melodiemi symfonického orchestru. Opak je však pravdou. Klub poslední naděje se dostane pod kůži a tak moc silně zapůsobí právě tím, že nic z toho v něm není. Každá emotivní scéna je maximálně uvěřitelná, přirozená a skoro až syrová, že její sledování se může stát až nepříjemným, s absencí jakékoliv hudby. Obrovský podíl na tom samozřejmě má výborné herecké obsazení. Je radost vidět, jak se McConaughey vymanil ze škatulky hrdinů romantických komedií a vyrostl ve skvělého charakterního herce. Zde ztvárnil roli, o které bych ještě před pár lety věřila, že jí nemá šanci zvládnout. Jareda považuji za skvělého herce už dlouho, tady to jen potvrdil. Jsem ráda, že jeho výkon nesklouzával k parodii, ale byl naprosto přirozený. Přála bych si, aby se zase vrátil do filmového průmyslu.
Vlk z Wall Street (2013)
Jestli se ještě vůbec najde nějaký pochybovač o DiCapriově výjimečném herectví, tak jeho výkon ve Wolf of Wall Street je tím nejpádnějším argumentem, jak jim zavřít hubu. To, co prakticky celé tři hodiny předvádí ,je naprosto neskutečné a sledovat ho je čirá radost. Jestli mu Akademie ZASE!!!, OPĚT!!! nedá toho zpropadeného Oscara, není svět v pořádku....Scorsese dovedl ve svých 71 letech natočit film, který dost možná i v lecčems překoná jeho nejlepší a nejslavnější díla - klobouk dolů. Wolf of Wall Street - Ďábelský tandem Scorsese&DiCaprio servíruje tříhodinovou bláznivou, strhující, fascinující a živelnou jízdu, při které zaplesá srdce každého filmového fanouška. Rozhodně jeden z nejlepších filmů roku! ......Scéna Lea plazícího se do auta, věřím, že vstoupí do dějin :-)
Potraviny, a.s. (2008)
Možná, že až budu příště dostávat stupidní otázky a přednášky na téma mého vegetariánství, odkážu dotyčného na tenhle dokument....."do krmení se jim (kuřatům) přidávají antibiotika, která se samozřejmě dostávají do masa" - Dobrou chuť!
Super Size Me (2004)
Všem požíračům McDonalda, KFC, Burger Kingu apod. přeji do budoucna hlavně teda pevné zdraví. Opravdu poutavý, naučný a přínosný dokument, který mě jen utvrdil v tom stát si za svým vegetariánstvím, než do sebe ládovat tyhle - s prominutím - sračky! Při sledování Super Size Me ve mě každá Spurlockova návštěva fast-foodu evokovala takovou malou, pomalou sebevraždu, protože 48 lžiček cukru v nápoji pro jednoho člověka???!! WTF??!!!! Jediná věc, která mi na celé té "mekáčové dietě" vadila a příčila se mi, tak bylo to hazardování se svým zdravím, ale to je čistě můj osobní problém.
Holocaust - Odhalené koncentrační tábory (2006)
Dokument, který ukazuje otřesná zvěrstva, jichž se nacisté dopustili na lidských bytostech. Mučení, bití, trápení žízní a hladem, který vězně nutil jíst vlastní výkaly, pokusy, experimenty a mnoho dalšího, co není prostě moje hlava schopná pobrat.
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Dokument, který skutečně chytne za srdce. Pan Winton si zaslouží bezmezný obdiv a úctu!
Discopříběh (1987)
Myslím si, že když se na to dneska Rudolf Hrušínský podívá, tak mu musí být strašně trapně.....
S tebou mě baví svět (1982)
"Komedie století"? Upřímně - taková hitparáda to zase není :-)