Oblíbené seriály (10)
Chirurgové (2005)
Na seriál,jsem se začal dívat jen tak,z ´´hecu´´ a od první epizody mě naprosto dostal.Hltal jsem epizody jednu po druhé.Konec 5 sezony bych označil za nejsmutnější a nejdojemnější konec,jaký jen seriál může mít!No a teď po konci 6.sezony se nemůžu dočkat podzimu,až zase na ABC pojede další řada.
Dr. House (2004)
Hitlerovi muži (1996)
Frasier (1993)
Californication (2007)
Super seriál, jsem rád, že se točí další díly.Konec 3, serie je úplně nejlepší(scena v bazénu).