Oblíbené filmy (10)
Pařba ve Vegas (2009)
Viděl jsem to 100x a pořád to baví. Jedna z nejlepších komedií. Jak už to tu někdo psal, Chow rules.
Král videoher (2006)
Další z komedii, která se pro mě stala kultem.
Periskop nahoru a dolů (1996)
Velmi slušná komedie s několika výbornými vtipy. I po několikátému shlédnutí furt drží laťku kvality a skoro nikdy nenudí.
Pařba v Bangkoku (2011)
Tenhle film si zaslouží vyšší hodnocení. Má to podobnou kostru jako první díl, ale zároveň ho nevykrádá a přidává i trochu jiný humor.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Opravdu kouzelný film.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Jeden z nejlepších Potterů. Režisér dokázal i na podruhé zcela vyjímečný film.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Jeden z nejpovedenějších dílu.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Tak tenhle Potter je trochu jiný než ostatní díly. Cuaronovo vedení tu jde sakra cítit a taky se mu to povedlo.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.