Oblíbené filmy (10)
Vesničko má středisková (1985)
Nejlepší český film všech dob:-) Kdykoli ho dávají a byť v půlce nebo na konci k němu člověk přijde, nelze se odtrhnout. Tolik skvělých vtipných hlášek, tolik rozumu a skvělých hereckých výkonů, to snad nebylo ještě nikde jinde k vidění.
Nelítostný souboj (1995)
Klasika akčního filmu. Fantastický souboj dvou klaďasů v podání největších hvězd Hollywoodu.
Život Briana (1979)
Nejlepš pythnovský film, jinými slovy klasika. Nabitá humorem, absurdními scénami a skvělými hereckými výkony slavné britské grupy...
Rain Man (1988)
Blade Runner (1982)
Klasika sci-fi s neskuteně temnou atmosférou, démonickými záporáky, vynikajícím civilním kladnými hrdinou a krásnou hrdinkou. Navíc hudební podbarvení je dechberoucí a závěr filmu se taky dá jen těžkou rozdýchat. Jedním slovem skvělé.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Skvělý válečný film, který nasadil laťku reality válečných filmů na jinou mnohem pravdivější úroveň. Zároveň herecké obsazení je velmi vydařené, některé scény jsou přímo šíleně napínavé a závěr dává (byť s trochou amerického patosu) smysl. Bravo Stevene!
Crash (2004)
Vše perfektní, dech beroucí, od hereckých výkonů, přes hudbu až ke scénáři, který nemá moc obdoby. Tento film je za poslední dobu jeden z vůbec nejlepších!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Od tohoto filmu jsem jako vyznavač Tolkiena hodně čekal a překvapivě jsem nebyl vůbec zklamán. Konec konců ani celou následnou sérií. Skvělá výprava, nevídané triky (na dvd, s bd už je to přecijen horší:-) a napětí, které by se dalo krájet:-)
Anglický pacient (1996)
Výborný románový film, který pro mne objevil Ralpha Fiennese. Příběh je tak poutavý, že ani skoro dvouhodinová délka nedokáže zkazit skvělý pocit z tohoto filmu. Za vše podle mě může velmi dobře napsaná předloha a scénář.
Čas probuzení (1990)
Děsivě smutný příběh, který se jednoduše musí vidět. Vynikající Robert de Niro, bravurní scénář a závěrečná pointa.