Recenze (62)
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Před nějakou dobu jsem musela kvůli referátu do školy přečíst knížku Bylo nás pět. Nijak mě nenadchla a po pár stránkách jsem ji znuděně odložila. Ale pak jsem v televizi zaregistrovala tenhle seriál. A líbil se mi. Líbil se mi tak moc, že jsem se nakonec vrátila i ke knize. Zaslouží si plný počet.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Neznám lepší seriál než právě GIlmorova děvčata. Je zvláštní jak se dá utvořit seriál se spoustou obyčejných, leckdy dost praštěných postav, který se líbí. A možná je to taky tím, že Gilmorova děvčata nejsou stejné jako ostatní miliony seriálových hrdinek. Neřeší jen to, co si obléct a jak si co nejrychleji najít manžela. A proto celých pět hvězdiček.
Den naruby (2009)
Vcelku normální oddechovka a když o tom moc nepřemýšlíte, dá se to i vydržet...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Tohle je alespoň dobrý český pořad. Hlášky pana Polreicha jsou někdy vážně k nezaplacení.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Když náhodou vidím v televzi tenhle pořad, musím se mu opravdu smát. Jak může tenhle člověk vůbec něco moderovat?
Letuška 1. třídy (2003)
Obyčejné, průměrný příběh, na který se ale dá docela v klidu koukat.
Forrest Gump (1994)
Jestli si nějaký film opravdu zaslouží pět hvězdiček, je to právě Forrest Gump. Srdeční záležitost. Smutný i veselý, komedie a zároveň drama. Dojemný příběh, u kterého se nemusíte stydět za slzy. A bezpochyby to nejlepší, co Zemeckis kdy natočil. Díky tomu, že je celý příběh doprovázen skutečnými historickými událostmi, působí reálně, ale zároveň nijak vtíravě. A to se mi na něm líbí.
Avatar (2009)
Cameronovi se podařilo natočit dokonalé fantasy, které může s klidem konkurovat Titanicu a nejspíš ho i překonat. O jednu hvězdičku méně mu dávám jen protože mi místy připadalo, že se film snaží místy působit až příliš reálně a konec se mi zdá dost natažený. Ale tyhle nedostatky mu můžeme klidně odpustit, protože Avatar je nejen film úžasné kvality a (hlavně v 3D kině) nezapomenutelný zážitek, ale taky nám chce svým dějem něco říct.
Žáby k zulíbání 2 (2007)
První díl se mi celkem líbil, ale tohle už je o ničem. Celý film se řeší jen to, kdo s kým chodí....
Láska nebeská (2003)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Ti nejlepší herci, krásná Anglie, spousta spletitých dějových linií a zajímavých postav a ústřední téma láska.. nic jiného než plných 100%..