Recenze (62)
Dračí prsten (1994) (TV film)
Jako malá jsem se téhle pohádky bůhvíproč hrozně bála. Je to zajímavé, místy napínavé, ale na víc než průměr u mě nedosáhla.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Není to špatné, člověk se u toho místy i zasměje. Tak úplně mi to nesedlo, což bude ale nejspíš proto, že Earlem nahradili moje oblíbené HIMYM... 4 * si zaslouží.
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Ačkoliv mám ráda i filmové zpracování s Keirou Knightley, tahle seriálová verze je nesrovnatelně lepší. Mnohem více připomíná knihu. Hlavně výběr herců je naprosto dokonalý.
Surikaty (2008)
Surikaty jsou fascinující, stejně jako tenhle pěkný dokument.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Tátu v sukni jsem měla vždycky ráda, je to pěkná a pohodová vtipná komedie. Nemám, co dodat - 5 *
Nefňukej, veverko! (1988)
Nemůžu ubránit pěti hvězdičkám. Je to film mého dětství a i teď ho mám pořád hrozně ráda. Úsměvná pohádka.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Kniha nahodila vysoký standart, proto si filmová verze Šifry pět hvězdiček prostě nezaslouží. Je to skvělé, je to napínavé, ale přesto tomu něco chybí.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Film samozřejmě nikdy nebude tak dobrý jako kniha a řekla bych, že právě u Harryho to zatím platilo dvojnásob, ale tenhle díl se knize hodně přiblížil a ačkoliv bych nečekala, že to řeknu, pro mě jsou Relikvie smrti snad nejlepším filmem z celé série. Po naprosto příšerném pátém dílů a odbyté šestce jsem od David Yatese nic moc nečekala, takže jsem příjemně překvapená.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Neznám snad nikoho, kdo nemá rád Simpsonovi. A ani se tomu nedivím. Nemůžu pochopit, jak můžou pořád vymyšlet nové a nové vtipy, které navíc zůstávají vtipné.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Na Zázračnou planetu prostě nic jiného nemá. Je to krásně natočené, dozvíte se spoustu zajímavých věcí... sobotní ráno bez Zázračné planety si ani nedokážu představit.