Recenze (60)
Cesta z města (2000)
Je to holt vorlovina, s tim se musí počítat, ale ten podzim, pánové, ten mi úplně způsobil husí kůži. Moc příjemnej film.
12 opic (1995)
Bohužel asi nikdy nebudu schopna najít vhodná slova, abych dostatečně věrně popsala jak neskutečně zkurveně geniální tenhle snímek je. Pro mě absolutní top všech topů. Gilliamův majstrštyk!
Na stupních vítězů (2010)
Stáří je jenom stav mysli :-)
Nejlepší film, jaký byl kdy prodán (2011)
First person dokument s first person first-person dokumentaristou jako first person. Ehm...a srovnání s Inception je tady fakt na místě, protože ten film je vlastně celej o přípravě toho filmu. Mane 'n Tail!
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Zas tak hrozný to nebylo.
Pokoj (2003)
Začíná to jako péčko, ale končí to jako céčko a takového zvratu není schopen jen tak někdo! Wiseau má můj obdiv!
Horká kaše (1988)
"Všichni máme diska dost, nemá žádnou budoucnost! Před námi ať se disko schová, my jsme mládež metalová!"
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
"hay hitler! why do ya hov to bey such aye deck??!"
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Výbornej scénář. Žádnej sitcom laughter. Smát se budete i bez toho.
Terapie - Série 1 (2011) (série)
Strašně moc se tam mluví a strašně málo se tam děje. Mě se to líbí, ale rozhodně to není pro každýho. A dostat se nějak do postav zabere alespoň tři díly o každé... zkrátka poněkud náročnější seriál.