Recenze (348)
Šestý smysl (1999)
Krásny, mrazivý film s parádnym námetom, ale plný logických hier.
ABBA: Vítěz bere všechno (1999)
Nečakajte prietrž informácií a rozborov. Tento dokument je dosť priamočiary a prepchaný hitmi až do prasknutia. Krásne odsýpá.
Simpsonovi - Nesrdečné pozdravy z Ruska (2018) (epizoda)
Dalsia sracka v rade.
Simpsonovi - Řidič na baterky (2018) (epizoda)
Strasna sracka.
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl XXIX (2018) (epizoda)
Velka sracka.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Serie s Charie Sheenom za 5 hviezd. Serie s Kutcherom za 2 hviezdy.
Dva a půl chlapa - Těžká práce realitního agenta (2007) (epizoda)
Absolutna bomba s neskutocnym slovenskym dabingom.
Most přes řeku Kwai (1957)
Pekný film s doslova krásnymi kamerovými obrazmi. Škoda toho konca, kde všetky poctivo budované charaktery postáv doslova vyfučia v priebehu pár minút...
Mission: Impossible II (2000)
Totálna sračka plná samoúčelnosti, pseudofilozofie a plochej bombastickosti.
Mission: Impossible III (2006)
Neviem, či som to len ja, ale tento film mi vždy prišiel trocha skratkovitý (napríklad infiltrácia do Vatikánu je až smiešne naivná, hoci efektná). Každopádne skvelý film plný napätia a originálnych situácii. Je to jediný M:I, v ktorom Ethan Hunt zomrie.