Recenze (526)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Pokud budeme brát film objektivně a bez emocí, tak vše je Tom Hanks. Kdyby tam nebyl, film by byl brán jako průměrný. Navíc - půlka děje není ani tak o tom, co se stalo, ale o rozpoložení pilota. Není to vyloženě chyba, ale zařazeno to mělo být jinak ... Film mě nenadchl a znova bych se na něj nepodíval. 60%...
Gravitace (2013)
Nebavilo mě to a jako diváka spíše urazilo. Jako fakt - děj = 0 efekty hezké = 10 příběh = 3 no takže kdyby tam nebyl Clooney (a vlastně tam byl jen chvíli), tak by to stálo za starou bačkoru... Prostě odpad ...
Zmizelá Šumava (2013) (pořad)
Skvěšlý pořad, který navíc vypráví skvělý člověk!
Doktor Martin (2015) (seriál)
Proč vždycky v rádoby v našem filmu / seriálu musejí vždy vypadat Češi jako národ debilů?!! Vždyť tohle ani není možné! V Beskydech vážně nežijí jak v 18. století a mají mozek - nejsou to idioti. A o "Pražákovi" ... omg! Nám je u zádele tady na Moravě, jestli je někdo z Prahee. Točte normální filmy a seriály a ne tyhle obludnosti ponižující vlastní národ!!
Columbo - Vražda podle plánu (1972) (epizoda)
Skvělý díl - i když víte kdo to udělal, čekáte "co bude" a jak se s tím Colubo popere. A i zde byl vynikající :)
Sezn@mka (2016)
Urážka filmové tvorby a neherci hrajícími si na herce!!!
Společnost hrdinů (2013)
Už vím, proč Američané vyhráli válku! Jsou neviditelní, mistři střelci, intelektuálně na výši :D Fakt to se nedá ... jedna z těch blbostí co se natočí a naleje ovcím. Hvězdička za techniku - i když ne správnou - ...
Closer: Nové případy (2012) (seriál)
No jasně, že bys tento seriál měl vidět! Je skvěle natočený a hrají tam kvalitní herci. Příběhy jsou zajímavé, poutavé ... a mají vzestupnou tendenci. Kdo neviděl, chybu udělal. DOPORUČUJI.
Zombieland (2009)
Prča od začátku do konce. Doporučuji :D
Columbo - Ve hře je všechno (1993) (epizoda)
... a tak si říkám: Byl zamilovaný anebo to jen hrál? :)) Opět skvělý to díl. Doporučuji :)