Recenze (186)
Červený drak (1986)
Usnul jsem.
Nebezpečné hry (1998)
Po letech snižuju hodnocení, nicméně pořád je to slušná odpočinková zábava, které dám kolikrát přednost před nějakou pětihvězdičkovou věcí.
12 let v řetězech (2013)
Film s dějem zasazeným do doby otrokářského Jihu vám přinese všechno, co čekáte.
Legendární parta (2012)
Kvuli tomu pitomemu nazvu jsem to v kinech ignoroval. A ejhle, sympaticky pribeh, zabavny, napinavy, dojemny. Vsechny postavy zajimave. Dokonce i Stin. Je to v mych top animovanych filmech, klidne bych si ho hned pustil znovu. (Ovsem chce to velky obraz, kdyz ne platno, tak aspon tv s poradne dlouhou uhloprickou!)
Bruno (2009)
Je to konina, body dostal za odvahu.
Smrt v ráji (2011) (seriál)
4* za první dvě série. Třetí se u nás zatím nevysílala, zatímco v Británii už běží čtvrtá (leden 2015). Tradiční britská detektivka na netradičním místě. Některé případy jsou skvěle vymyšlené, některé prokouknete v průběhu vyšetřování. Pokud byste nevěděli, že první série vznikla v roce 2011, mohli byste to tipovat na devadesátkový seriál (v mém případě umocněno dabingem). Jak už tu další lidi píšou, je to příjemná oddychovka. Jistě potěší ty, kdo si oblíbili třeba Vraždy v Midsomeru. Pokud se dostanu ke třetí a dalším sériím, jsem zvědav na změny v obsazení.
Grinch (2000)
Doufám, že brzo vznikne nějaká další verze téhle knihy, protože tato ateliérově-počítačová je koukatelná jen díky Carreymu.
Polární expres (2004)
Zraje. Pro děti a ve 3D jistě maximální zážitek. Mně by víc vyhovovala kombinace skutečných herců a animace. No a kapitolou samou o sobě je neuvěřitelná klika mnoha postav, protože je to tam jeden potenciální smrťák za druhým :-)
Hluboký spánek (1946)
Pokud se ztrácíte v ději a postavách, skvělé herectví a technická stránka to nezachrání.
Hořčice mi stoupá do nosu (1974)
Mezera ve vzdelani doplnena, Richard jako sympatak, co neni roztrzite pako, to bylo mile prekvapeni :-)