Recenze (506)
Hledá se Nemo (2003)
Počin je ešte z tých ,nenakazených. Precízne, vtipné, šťavnaté a tak fajne smradľavé. Odhodlané po 341om pozretí.
Dětské hřiště (2016)
Prípad poľskej podpásovky, kultivovane zahranej a namotanej. Uštedrí nejednu ranu do duše, ale najväčšiu dá v závere, ktorý už nechcem v živote vidieť! Ťažko znesiteľná bodka, na ktorú sa nedá pozerať (K.O.) a ktorá sa údajne ťažko natáčala. Sám mám 2ročného synka, myslím že je to jasné.
O hlúpej žene (1996) (TV film)
Pohádka môjho detstva/dospievania/staroby s dokonalým "soundtrackom" ktorý robí túto pohádku pohádkou. So zvukom problém nemám, ibaže s filtrom, ale to je mojim čuchom. Taký malý klenot, ktorý baví. Videné 183krát. Za deň!!
610 metrů nad zemí (2022)
Nápodobne, akrofobik. Sledované pre istotu z podlahy (s kobercom samozrejme), dobre som spravil. Intenzívne, no logiku bokom, lebo pri Tv každý "generál" . Účel splnený, dosral som sa. S väčším chvením dávam na najvyššiu poličku. (Netuším čo, ale niečo vo mne zanechal)
What Is a Woman? (2022)
Úprimne je mi 1, kto alebo čo je Matt, každopádne to vytrel. Bolo to potreba. Univerzum sa rúti do temnej prdele. Vieme, vynára sa to a je toho čoraz viac. Strach ale nemám, ja som muž! Dospelý ľudský samec. :) Jediné z čoho strach mám, že budem musieť dať synka do škôlky alebo školy. No ale nedám, tajomné zlo číha už aj tam. V podobe/ nepodobe.
Otec (2020)
Najlepší Tony Hopkins za posledné hodiny. Trochu hlavotoč, ale zrozumiteľné. Chcem vidieť aj na vrzgajúcich doskách. Aj keby boli prehnilé . Rešpekt ! Ale ešte sa trebárs opýtam Gaspara.
Podfu(c)k (2000)
Po dlhej hibernácii zvyšujem na 100ku . Dorástol som. VyGuyovane, presne to čo robí/lo Guya Guyom. Zarámovať.
V pasti (2016) (seriál)
Nahodil som islandský "outfit" a oba zvršky som nasal naraz. Všetko s pokojom. Nešlo to ako po masle, keďže som bol na severe. Ale rozbaľovanie "darčekov" ostalo pri zemi, každému kúsku som bol verný a naopak. Rozparádené figuríny, napätie, časom prepätie. Milé, no nie milosrdné. Doplnok: 3ka strávená, trocha jednoduchšieho rázu s rýchlym spádom, absence politiky + a všetko vo faynovom rytme. Oteplieva sa pomaly už na každom rohu .
Had (2021) (seriál)
"Zasraní hipíci" Decentne na Retro namaľovaná kusovka, lahodná môjmu oku i uchu. Po úvodnej "dvojke" som to chcel vzdať, no od "trojky" (dal som šancu) Ma celého začal cucať. Zmáknuté do detailov, pri ktorých som sa v tom dusne spotil. Nebanujem, doporúčam! I srnkám a jeleňom.
Dogani (2011)
Dlho som bádal ,ktoré končiny musím navštíviť, aby ma ich počin zanechal chladným s patričným WTF?? Napokon som zapadol nižšie od S. Kórei, ktorú konzumujem tak raz za rok. A Bác!!! Drsná nakládačka , rana priamo medzi oči a emoce cez sito. Keď, tak už poriadne, šikmé oči neprivreté, a Neuhýba! Není to prdel hoši, zanechá stopu, ani nie pre pár nepekných faciek, ale pre TO psychické trýznenie a Finishovku (ta dáva ešte ďalší kopanec) . Tak napokon som dobre natrafil. A myslím že v Korejskych krajoch ešte pobudnem. I keď som nasratý!