Recenze (3 327)
Mesto tieňov - Koniec sveta I. (2008) (epizoda)
.......
Mesto tieňov - Chladnokrvne (2008) (epizoda)
.......
Mesto tieňov - Smrteľný žart (2008) (epizoda)
.....aj druhá časť sa snaží hrať na nejakú akciu a tá ....neprichádza......druhá časť úplne nuda - niet čo pochváliť.....
Plášť (1995) (TV film)
....napadá mňa len jedno slovo: " neverím" .....neverím, že ruský klasik toto napísal-takto?, neverím že tak skúsený režisér toto natočil, neverím, že Emil Horváth ml a Marián Zednikovič v tomto hrali a hlavne neverím, že som to dokázal dopozerať......jedna hviezda len za N.V.Gogoľa.....tu na čsfd 71% - hmm kráľ je nahý a takého ho vidím.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
........najlepší film z rady Equalizer .....napínavé, drsné, už som sa tešil na akciu D.W. , keď začne robiť poriadky :) ....jedna hviezda navyše za lokalitu Amalfi a to že taliani hovorili po taliansky ,američania anglicky :))
Miluji tě modře (2017)
......zázrak to nie je, ale pekne farebné , dobré lokality, občasne úsmevné a .....zaľúbenosť.... povedzme. Len neviem načo toľko nahoty do romantického filmu -pohľady pekné-ale samoúčelné akoby naháňali aj inú divácku skupinu .......
Santiniho jazyk (2011) (TV film)
.....príliš mystické, príliš chorálne, priveľa architektúry - žiaľ málo detektívne.....hodne slabé.....škoda režisér vie točiť dobre filmy....
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
....stále to vyzeralo, že to bude gradovať a....ono to degradovalo....nič extra.....len vďaka Ivanovi Trojanovi to malo čosi do seba.....pozn: tie horoskopy tu majú podobný význam-zmysel ako v živote.....
Čtvrtá mocnost (2012)
.....ale napínavé - bol som zvedavý na vývoj ......tak koniec nie celkom happy end.....taký som predpokladal....ale ak ste v Rusku ako novinár ,aby ste rozbehli časopis o celebritách - tak načo chodiť na protivládne demonštrácie a stretávať sa s ľuďmi vďaka ktorým sa iste skôr či neskôr dostanete do problémov....alebo : napr. v Kuvajte tiež nebudete ponúkať bibliu alebo promovať homosexuálov......jednoducho každá krajina má svoje .....ale zasa ak by novinár nešťal proti vetru - nebol by film.
Někdo klepe na dveře (2023)
......M. Night Shyamalan asi nie je pre mňa.....nejako - dosť mňa to nebavilo - dvaja homosexuáli s adoptovaným dievčatkom čelia nezvyčajnej výzve od štyroch podivínov ......celé bez šťavy - nikto sympatický.....netreba viackrát pozerať.