Recenze (3 331)
Odznak Vysočina - Vlčí kraj (2022) (epizoda)
.......vskutku dobrý diel.....len stále ešte "zápasím " s Monikou Hilmerovou....
Odznak Vysočina - Staří známí (2022) (epizoda)
…….bez hlbšieho rozboru - fajn . I zamotané i príbehovo dobré.... partia vyslúžilých vojakov ........
Noční let (2005)
.......nalákal mňa Wes Craven,ale.... nemal som veľké očakávania .......a bol som prekvapený - nadpriemerný thriller....dobré herecké výkony . moja zaujímavosť:Jackson Rippner (Cillian Murphy) nosí hodinky značky Breitling Chronomat Longitude. (dyfur)
Odznak Vysočina - Zlobába (2022) (epizoda)
......ten úvod bol dosť nepresvedčivý.....téma prvej časti i obsadenie - hádam si zvyknem.....príroda pekná taká Polície Modrava.
Nestřílejte! (2018)
.....120 minút pozerať a nedozvedieť sa mená vrahov je umenie nielen natočiť ,ale hlavne pozerať....pozerať a vedieť, že sa dozviete prd......
Puščik jede do Prahy (1965)
....propagačný film tej doby o priateľstve sovietskeho chlapca a československeho dievčatka....ako príbeh-rozprávka pre deti - prečo nie ....nad možnou realitou príbehu, kde 10-ročný chlapec berie pušku-náboje a ide do lesa na medveďa je zbytočné sa zamýšľať.
AKA (2023)
....v poslednej dobe som dosť napozeral francúzskych filmov - takých tých relatívne "čerstvých".... a môžem povedať ,že to už nie ani pôvodná francúzska tvorba ....a je ešte francúzska....? pozrieť sa to dalo i trocha napínavé, ale ....to už nie je Francie....žiaľ...samí oní a samé oné.....
Vyproštění 2 (2023)
.....podľa mňa lepšie ako jednotka....pozerateľné...akčné...aj keď asi by sa banda mafiánov-teroristov tak ľahko ,za tak krátku dobu v plnej výzbroji na helikoptérach nedostala do Wiedne - to už bolo aj pri pripustení žánrovej"voľnosti" - dosť moc :)
La Vengeance du gâte-sauce (1900)
.....historická vzácnosť....fajn.
Les Infortunes d'un explorateur (1900)
......krátky fragment - ozaj krátky - 1 minúta....ako historická vzácnosť ok.