Recenze (867)
Válka světů 2: Další vlna (2008)
velké utrpení. jeden z mých nejhorších filmových zážitků. srágora! stále se vše opakuje, špatné kulisy, herci špatní, efekty příliš levné.
Cesta peklem (1995)
O čem to bylo? Jen pokus o něco. A nevyšlo to. Takže do koše!
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
neskutečná blbost!
Ve státním zájmu (2010) (divadelní záznam)
Myslím, že záznam divadelní inscenace není tak docela film, proto sem nepatří. Nebudu ho tedy hodnotit hvězdičkami. Nicméně divadelní hra Ve státním zájmu je dostatečně vtipná, bez hluchých míst a obsazena zdatnými herci. Jako divadlo bych ji hodnotil na tři a půl hvězdičky s přesahem do čtyř. Text přeci jenom klouže po povrchu a humor nabízí tak trochu podbízívý "obecnému" vkusu.
Italský hřebec (1970)
Silný pocitový film, který není o příběhu, ale o prožívání. Prostě paráda! Nicméně nedávám žádné hodnocení.
Blow Job (1964)
Tento film nelze hodnotit jako běžný film. Jde o umělecké vyjádření oproštěné od jakékoliv zábavy. Lze ho tedy hodnotit v širším rámci umění a ne zde. To je můj názor.
Teletubbies (1997) (seriál)
Poprvé nehodnotím hvězdičkami, protože mi to u takovéhoto pořadu nepřísluší. Tento animák je totiž určen nejmenším dětem a jejich způsobu vnímání. Pro nás dospělé je to kravina na entou, ale děti to vidí jinak. Jediné, co bych ještě dodal je, že postavičky v tomto seriálu jsou opravdu pitomé a možná by bylo dobré natočit něco podobného s lepšími postavami.