Recenze (157)
Blade Runner (1982)
neustále se utvrzuji v tom, že tento snímek je čirý skvost
Los ojos de Julia (2010)
Luxusní film, prostě ti španělé nejen, že excelují ve fotbale a x dalších sportech, ale i ta filmařina tam je podle mého gusta !! jen tak dále - další film hl.představitelky El Cuerpo a předchozí film režiséra Habitante incierto, jsou dalšími klenoty , doporučuji
Vrah mezi námi (1931)
1931 :) no co dodat, snad jen to, ze hodne dnesnich filmu je slaby odvar proti tomuto :)
Formula 51 (2001)
v nasich koncinach ne uplne znamy film , ale o to jsem s nim byl spokojenejsi
Tajemství jejich očí (2009)
tento film se mi velmi libil , naplno ho hodnotim po druhe projekci, ctyri by bylo malo, je to perfektne propracovane a nevidim zadne diry...to ze dej plyne pomalu mi nevadi...moc pekny a zaroven smutny film
Zátah: Vykoupení (2011)
narez, luxus, akce, strilecky, a je to precizni, vyborne, ani jsem nedychal, film jak vidle !
Pavučina snů (2003)
moje oblibena knizka a ten film zase tak strasny nebyl,naopak jsem se bavil a hodnoceni tu je podle me ne uplne ferove.... pro me urcite lepsi jak x hodinove TO
Neodvratná pomsta (2009)
vubec ne spatny film, ba naopak, prekvapil me a doporucuji :)
Číslo 5 žije (1986)
na dětství by neměl nikdo nikdy zapomenout, a proto nemůžu uhnout ani o hovno !!!!
Banda, která neuměla pořádně střílet (1971)
67, hruza, doufam ,ze to lidi napravite, bobek de nirů, to je prostě bobek i v jeho osmadvaceti