Recenze (157)
Gambler (1974)
skvělý James Caan, 9 z 10
Uvězněni v čase (2007)
nakonec dam 5 (9z10), za malo penez hodne muziky a spanele maji fakt dobre filmy v novem tisicileti
Černá smrt (2010)
fujky, hnus, presto me ten film proste donutil jej dokoukat abych se na konci malem doblil jeste raz , diky. Sean Bean by mel produkovat nejaky film, kde konecne nezemre proboha, on to snad vyhledava :D
Úsvit mrtvých (2004)
nejsem fanda zombie filmu, ale neda se tomu uprit kvalita :)
Goldfinger (1964)
Goldfinger, Sean Connery jako James Bond v jedné z nejlepších bondovek http://www.nejlepsifilmy.eu/krimi/goldfinger/
Nejlepší z Brooklynu (2009)
jak tvrdi distributor , tak strhujici to prave zrovna neni, ale fuqua a zname tvare preci jen alespon neco z toho vymackl, za me taky tech 67
Ptáci (1963)
neni to sice muj uplne nejoblibenejsi Hitchcock, ale to nic nemeni na plnem hodnoceni...film ma letos 50 let a i pres dobove triky je to super film
Ptáci II: Konec země (1994) (TV film)
s prominutim picovina jak mraky a nehorazna ostuda..povazte, v roce 1994 natocit takovy film + ten dabelsky "napinavy" konec, to chce opravdu kus umu, silne nervy a slepeho producenta
Sběratel polibků (1997)
casto reprizovany kvalitni super filmek :) http://www.mysteriozni.eu/krimi/sberatel-polibku/
Pád Bílého domu (2013)
líbílo se :) http://www.filmove-novinky.eu/akcni/pad-bileho-domu/