Oblíbené seriály (10)
Naruto (2002)
"Blbost pro děcka", říkali. Pfff, to tak. Anime Naruto v sobě skrývá mnohem víc než se člověku může zdát. Chce to kašlat na první dojem, projet alespoň celou první sérii a pak se uvidí. Každá série je příslib spousty emocí, parádního vývoje postav a skvělého příběhu!
Pán času (2005)
Ten nejlepší seriál který znám. Spousta britského humoru, často akční a napínavý děj, který někdy ani nemusí dávat smysl ale vy hltáte každé slovo v očekávání co bude dál.To vše nádherně podkresluje dokonalý soundtrack od Murraye Golda. Kdyby nic jiného tak za epizodu "03x10 Blink" zaslouží seriál moje plné hodnocení a můj nekonečný obdiv.
Naruto: Šippúden (2007)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Firefly (2002)
Seriál s výborným hereckým obsazením které snad už lepší být nemohlo, skvělý výběr hudby a v každém dílu zajímavá zápletka. Jediná škoda je že nevyšlo pokračování v seriálové podobě ale film Serenity také stojí za shlédnutí. Pro mě určitě jeden z nejlepších seriálů 95%.