Recenze (81)
La La Land (2016)
Neviem to vysvetliť, nemám rád muzikály.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ach to bolo niečo úžasné. Jediné výčitky sú prekrútenie deja čo sa týka dodatkov (Azog wtf?), ale zďaleka najviac ma sklamalo vykreslenie Radagasta ako vyšinutého asociála. To si nezaslúžil. Najlepšie 3D aké som kedy videl, aj keď mi tá kvalita prišla taká dobrá až ma to obťažovalo. A toho kreténa, ktorý sa celý film nahlas rehotal, aj keď nebolo na čom, by som vyhodil z kina už nikdy ho tam nepustil.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
3* za seriál a 2* za Roberta Carlyla, bez ktorého by som to zrejme ani nepozeral :)
Alenka v říši divů (2010)
Kedže toto bola moja prvá adaptácia Alice, ktorú som videl som veľmi spokojný. Len škoda že to nebolo v štýle American Mcgee´s Alice.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Skutočná freak show.
Černá labuť (2010)
Výborné, fakt výborné. Úžasná gradácia, skvelá stmosféra a bezchybný Vincent Cassel spolu s Milou a Natalie. Poprosím oscara :)
Dopisy pro Julii (2010)
Gýčovitosť najhrubšieho zrna.
Let's Dance 3D (2010)
otras hnus a neviem čo ešte, klišovitejší príbeh sa asi nedalo napísať. "Ak je tanec našou zbraňou potom topánky sú naše brnenie" :D
Machete (2010)
Geniálna pocta Dannymu Trejovi :)
Pilíře Země (2010) (seriál)
Sex a násilie... tak takéto bolo 12. storočie...