Recenze (81)
Souboj Titánů (1981)
Vždy som si na základe efektov myslel, že je to z nejakých 50tych rokov :)
Don Juan DeMarco (1994)
Prvý film, ktorý sme pozerali spoločne s priateľkou, tak možno trošku neobjektívne, ale predsa 4 :)
Libertin (2004)
Film o človeku, ktorý si tak užíval až to neprežil. Nič viac nič menej.
Alenka v říši divů (2010)
Kedže toto bola moja prvá adaptácia Alice, ktorú som videl som veľmi spokojný. Len škoda že to nebolo v štýle American Mcgee´s Alice.
Smotánka (1996) (pořad)
Neviem či mi viac vadí už len koncept tohoto alebo retardovaný spôsob rozprávania sprievodkyne tejto sračky.
Děsnej doják (2006)
V porovnaní s disaster movie čisté zlato.
Disaster Movie (2008)
Po polhodine som to musel vypnúť, aby mi to nespôsobilo vnútorné krvácanie.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Obe hviezdičky za Ozzyho, inak strašná nuda...
Princezna a žabák (2009)
jazz môžem takže za 4*
Inspektor Gadget (1999)
s odstupom času stršne slabé a strašne nudné. Ale keď som mal 10 bolo to super :)