Recenze (247)
Čistá duše (2001)
Kamera: Roger Deakins .... jak jsem mohl vidět tento snímek až ve svých sedmnácti letech? neuvěřitelný výkon, snad nejlepší, co jsem kdy viděl, Russella Crowa a čisťounká kamera Rogera Deakinse dela z tohoto filmu naprosto srdcovou zalezitost. Ke konci jsem skoro brecel - ja!!! NEUVERITELNE!
Čechomor: Proměny Tour 2003 (2003) (koncert)
samozejmě super jako všechny koncerty čechomoru
Schindlerův seznam (1993)
Kamera: Janusz Kaminski - oscar naprosto zaslouzeny, to je zkratka dokonalost. Kamera je stale s lidmi, davove sceny jsou nasnimane tak brilantne, ze mrezi v zadech. Predtim jsem dal za ctyri, ale ted musim za pet, opomijim nepodarenou scenu, kdy na posledni chvili scenarista pod vlivem hollywoodu zesilel.
Requiem pro panenku (1991)
Kamera: Juraj Fándli .... po skončení projekce sedím zaražen do křesla a s otevřenou hubou říkám si, proč se takový talent jako renč upsal do komerčních sraček? Requeim pro panenku a Válka barev patří mezi nejoriginálnější české filmy. NEUVĚŘITELNÉ!
Kojak (1973) (seriál)
kojak je skvělý seriál, opravdu nechápu, proč má tak nízké hodnocení. Telly Savalas v dabingu pana Moravce získává o rozměr navíc.
Vrchní, prchni! (1980)
Kamera: Ivan Šlapeta .... co chcete? Pohlavní choroby. Nemáme, nevedeme. A nevíte, kde bych je sehnal?
Akumulátor 1 (1994)
Kamera: F. A. Brabec - lidi tady neví, co je dobry, nejlepší svěrák zaručeně, tak dokonaly film, kterýmu se z další svěrákovy tvroby nic nevyrovna!
Spaceballs (1987)
ulet jaxviňa!
Black Books (2000) (seriál)
Zase jsem si rikal, co to bude za blbost, ale od prvniho dílu, kdy jsem se zorientoval, pořád a neustále padám smíchy. Už jsem si říkal, že znám všechen druh humoru, ale tento hravý anglicky(jde to dohromady vubec?) a originalni humorny serial me presvedcil o opaku. Uz jdu zase na dalsi dil
Nováci (1995) (seriál)
parádní produkce novy.