Recenze (76)
Zapruder Film of Kennedy Assassination (1963)
26 sekundový záznam Abrahama Zaprudera z atentátu na Kennedyho. Dodnes existujú rôzne teórie a špekulácie o tom, koľko bolo strelcov a odkiaľ presne sa strielalo. Tá najpravdepodobnejšia je v podaní Colina McLarena, aj keď jedna vec mi tam akosi nesedí..
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Klasický slasher, ktorému by som dal dve hviezdy, ale kvôli koncu pridávam o jednu viac.
Dárkyně smrti (2017)
Nicolas je presný opak vína, čim je starší, tým má horšie filmy, avšak charizma mu rozhodne nechýba ani s pribúdajúcimi šedinami.
Velcí bratři (2008)
Priemerná komédia, ktorá sa nechytá Na American Pie. Seann William Scott bude pre mňa stále Stifler podobne ako Rowan Atkinson - Mr Bean alebo Matt LeBlanc - Joey. Samozrejme by som vedel ďalej menovať.
Jedna noc (2016) (seriál)
Excelentná miniséria od HBO, ktorú som zhltol za dva dni ma nechala v napätí od začiatku až do úplného konca. Skvelý John Turturro. 100%.
Lesní rituál (2017)
2/3 filmu super, ale posledná tretina (ľutujem, že to nebola tá hokejová), kde sa zjaví posadnutá skupinka ľudí na čele s LOSOM, ktorý s určitosťou nepatrí Santa Clausovi hodnotím ako prepadák a 2 hviezdy museli ísť bezpodmienečne dole.
Coherence (2013)
Nízkorozpočtový mysterák, z ktorého sa dalo vyťažiť o niečo viac. Každopádne ho zaraďujem medzi lepšie filmy.
Teror (1997)
Moja obľúbená filmová záporná postava je Kevin Bacon, ale musím uznať, že aj Charliemu sa hodi úloha záporáka, kde hrá magora, psychopata a agresora v jednom.
Apokalypsa v Los Angeles (2014)
Klasický Béčkový, miestami až Céčkový film. Neherecké polená na čele s nesympatickým Majorom. Zbytočne zabitý môj čas sa dá prirovnať zbytočne vyhodeným peniazom za natočenie tejto stupidity.
The Invitation (2015)
The Invitation mal slušný potenciál, ale bohužiaľ to je všetko. Film, ktorý pôsobí nudne a zároveň chaotický, nezachráni ani dvojník Toma Hardyho. 1* len kvôli lampášom.