Recenze (17)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Leo, je bezpodmienečne tvoj.. už dávno mal byť!
Na křídlech vážky (2002)
Film bol v mojom živote načasovaný dokonalo.. presne, ked ku mne priletela vážka :) milujem symboliku
Malý Pán (2015)
SVK dabing - Skvelý Robo Roth !
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Prosím pekne - excelent.. psychošina na úrovni. Guitar man is the best!
Obchod na korze (1965)
Silné dramatické herecké veľdielo!
Láska na druhý pokus (2004)
"Vo vzťahu vždy jeden miluje viac.. bože, snáď to nie som ja!" Scenár tak trošku ako z mojej hlavy..
Bez návodu (2013)
Srdiečko mi podskočilo! Prekrásne, vtipné, smutné a s nádhernou myšlienkou. Treba pozerať správnymi očami a čítať medzi riadky tak, ako film káže.
Môj príbeh (2011) (seriál)
Som exorcista - excelentné!
Nic nás nerozdělí (2012)
Jeden príbeh z mnohých - ten šťastný.. Láska je najsilnejšie puto aké len môže byť.
Chirurgové (2005) (seriál)
Dúfam, že tento príbeh nikdy neskončí.. obrovská srdcovka!