Recenze (461)
Ctihodný občan (2009)
Opravdu výborný začátek se podle mě časem trochu zbytečně a nereálně překomplikuje, jinak mě to ale bavilo.
Smrt jí sluší (1992)
Výborná, originální a podle mě rozhodně podhodnocená komedie.
Válka Roseových (1989)
Parádní a originální a podle mě dodnes nepřekonané ničím v tomto žánru.
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Idiotismus nebo genialita? Já když se dobře bavím, tak u toho přemýšlet nemusím, takže se přikláním k tomu druhému a všech těch, kteří to nenávidí, je mi tak trochu líto. Na světě nemůže být pořád jenom vážně :) ...
King Kong (2005)
I přes to, jak úžasná podívaná to je ve všech směrech, kvůli své obří délce to stále tak úplně nestačí.
Rozpoutané peklo (1997)
Jeden z těch podle mě dobře zvládnutých katastrofických filmů. Opravdu mě baví jak na každý takový připadá asi 100 dalších trapných a ubohých.
Atlantida: Tajemná říše (2001)
Na to, že jde o asi už milionté zpracování, vcelku příjemná oddechová záležitost.
Green Lantern: První let (2009)
Rozhodně lepší než hraná verze.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Klasická nemožná mise, horší než trojka, ale rozhodně lepší než první dva díly.
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Překvapivě dobrý, skoro neznámý seriál.