Recenze (3 457)
Žhavá láska (2012) (seriál)
Výborná parodie nejen na reality show The Bachelor, ale i na ostatní "zábavy" tohoto druhu.
Maelström (2000)
Vskutku zvláštní snímek, který má ještě zvláštnějších vypravěčů. Poslední půlhodina mě zaujala nejvíc, ale s vyšším hodnocením si nedovolím vyrukovat. Hlavně začátek (prvních 40 minut) je neskutečně podivný.
Vacuity (2012)
Něco podobného tady bylo už několikrát (a nejen v krátkometrážním formátu). Vacuity není špatným snímkem, jen škoda té patetické pachuti v závěru...
Hybrids (2013)
Emancipovaná žena mstí v postapo světě smrt své dcery a emzáci umírají jako na běžícím páse. Je to směšně dojemné, ale po technické stránce hezká podívaná.
Mortys (2011) (studentský film)
Mortys je originální jméno pro syna Smrti. :) Animák je to ale více méně průměrný, výborná idea, ale zasloužila si lepší rozpracování.
Špion, který miloval biatlon (2013)
Absolutně amatérské video, které hraničí s odpadem. Ovšem ten nemůžu dát, když se jedná o takovou parodii. Všichni zúčastnění dobře vědí, že o natáčení něčeho nic nevědí - a přesto se tím skvěle baví.
Bobovy narozeniny (1994)
Krize středního věku se skvělou pointou! :D
In and Out (1989)
Takový průlet napříč životem.
Second Class Mail (1985)
Takový lehce úsměvný snímeček. Když se nad tím ale zamyslíte, mohlo by to být i slušné psycho drama. :D
George and Rosemary (1987)
Hezký snímeček o tom, že láska kvete v každém věku. A že stalking je někdy přípustný. :D