Recenze (1 569)
Kung Fu Panda (2008)
Pěkný příběh pro děti. Jistě musí slintat. I já jsem párkrát uslintnul :)
Tristan a Isolda (2006)
Atmosféra filmu je hodně povedená. Perfektně ztvárněné šedivé prostředí ranného středověku, do kterého místy dýchne pohádková legenda. Kdyby se například uprostřed svatby krále a Isoldy objevili elfové, tak by tam vůbec nevyčnívali. Obsazení herců je též povedené, největším klaďasem je vlastně král Marc, který je po celý film obelháván nejlepším přítelem, kterému jedinému věří a vlastní ženou, kterou bezmezně miluje. Pravá tragédie.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Film o psychouších, co mají vlastní pravdu a stanou se z nich fanatici, kteří si myslí, že vytvoří růžový a spravedlivý svět postřílením dostatečného množství důležitých lidí. Hesla typu "viva la revolucion" budou vždy pro "nezávislé" a "rebely" populární, ale chtělo by se to nejdřív pořádně zamyslet... . Jinak začátek filmu vypadá slibně, ale po půl hodině tempo opadne. Jako zdokumentování části historie je to ovšem dobré.
Gamer (2009)
Vizuálně povedené znázornění virtuálního života a úchylností, které v něm lze svobodně a bez ostychu dělat - díky anonymitě uživatelů, hráčů. Vždyť ovládají jen loutky a s těmi lze dělat přeci cokoli, chovat se jakkoli, projevit svá "pravá já". Příběh filmu ale bohužel už za moc nestojí...
Faktótum (2005)
Nudná záležitost. Underground je mi celkem sympatický, čekal jsem nějaký úlet, nějaký život bouřliváka. Ale ve filmu se nedělo nic. Po 20ti minutách jsem to chtěl vypnout, ale řekl jsem si, že se to třeba změní, když je film celkem dobře hodnocen. Po hodině jsem chtěl vypínat zase, ale naděje umírá poslední a tak jsem udělal kompromis a film pustil na dvojitou rychlost. Zbytečně, měl jsem vypnout už na začátku. Prostě nudný a nijaký film.
Podoby lásky (1998)
Další z filmů k poklidnému nedělnímu obídku.
Sekretářka (2002)
Perfektní film o "divných" lidech. A hlavně - perfektně zahráno.
Prorok (2009)
Vězeňská záležitost. Pěkně zpracováno a zahráno. Výsledkem je uvěřitelný film. Párkrát mě napadlo, že by to byla dobrá látka pro seriál.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Film s dokonalou atmosférou. Dlouhé detailní záběry do tváří postav, které jen nehnutě čučí, a přitom jde "cítit" jak jim uvnitř šrotují myšlenky. K tomu táhlé tóny doprovodné hudby, která skvěle dokresluje atmosféru. Opravdu "ten pravý" western, kde i ten hodný není vlastně moc hodný. P.S.: Hlavní roli pro mě nehrál Clint Eastwood, ve skutečnosti jí měl myšák Eli Wallach:). A ta jedna hvězdička jde dolu jen kvuli podivnému popisu války ke konci filmu... který byl trochu... no... prostě divný. Kdyby se vystřihl tak by to nemělo chybu.
Špatnej polda (2009)
Povedený film, s chutí kouknu za čas znovu. Cage byl skutečně dobrý a ani příběh nebyl špatný. Mnohem mnohem lepší než průměrný akční film. V průměrnym akčnim filmu totiž není hlavní hero na drogách a nedějou se v něm pak takový věci, jako tady.