Recenze (1 568)
Mandy - Kult pomsty (2018)
Zpočátku jsem hádal třeba nějaký mystický úlet. Pak se objevila psycho sekta a řekl jsem si, že to bude snad ucházející revenge záležitost. Jenže ona nebyla vůbec ucházející, ona byla prostě blbá. Asi to měla být pocta osmdesátkovým béčkovým drsným filmům, protože to tak vypadalo, ale ona to byla úplná blbost. Ztráta času.
Gallipoli (1981)
Konec je skvělý, ale téměř celý film předtím je docela obyčejný.
Benedetta (2021)
Kupodivu vtáhlo. Myslela to opravdu dobře, nebo to byla jen máklá psychopatka... ? Každopádně Virginie Efira měla charisma.
Elle (2016)
Zajímavé, trochu psychologické a rozhodně ne průměrné dílo. Ale nijak zvlášť neokouzlilo. Prostě "jen" dobrý film.
Černá kniha (2006)
Docela dobré.
Machři a šprti (1999) (seriál)
Příjemná pohodička. Ale musel bych být mladší, abych to víc ocenil.
Poslední údolí (1971)
Pěkné. A ve své době to muselo být něco. Dnes už ale jenom pěkné.
Bratři (2023)
Profesionálně udělaná práce. Vizuál nepůsobil vůbec "česky". Čtyři hvězdičky tedy zejména pro to. Anebo to bylo tím, že to bylo viděno v kině? Jinak jako celek je film vlastně docela průměr.
Volha (2023) (seriál)
Povedený výlet do komančské minulosti. Tfuj. A Hádek toho tupýho sobeckýho hňupa vidláka zahrál moc hezky. Ble.
Bod varu (2021)
Klobouk dolů, že to je celé opravdu na jeden záběr. Ale upřímně řečeno si nemyslím, že to je podstatné. Pro celkové vyznění filmu to nemá zásadní roli. Zbytečně moc práce. Jinak je to ucházející film z gastro prostředí, kdy zaměstnanci a vlastně i majitelé musejí skákat tak, jak si host přeje. Takže přetvářka na denním pořádku. Smutná to zvyklost.