Recenze (374)
Ospalá díra (2013) (seriál)
tyhle seriály na motivy uspěšných filmů....achjo...to si asi pár chytrých lidí řeklo...že by to bylo fajn..a není náhodou,že to bylo v Hoolywoodu...:-)
Záblesky chladné neděle (2012)
příšerný....celou dobu se nic neděje...a tak nějak pořád čekáte...co se bude dít...a pak jsou titulky...
Na život a na smrt (2013)
ze začátku to vypadalo velmi dobře...dokonce jsem čekal "nové" Black hawk down...no...pak to šlo trochu dolů..bohužel....ale jako chlapácká podívaná to určitě stojí za to...:-)
Bezva finta (1985)
Madam?máte syna?...ano?tak z něj udělejte zloděje:-)
Profesionál (1981)
josse Beaumont....sledování a nakládačky.....:-)
Babovřesky (2013)
proč..pane bože...řekni proč...?
Nepřítel před branami (2001)
může ti takovej Stalingrad utéct?no nemůže..lajtnant Konig bude stejně na obědě:-)
Rozkoš (2013)
takový zajímavý název to mělo...a nakonec je člověk konfrontován s nějakou existenciální chandrou... kdyby se člověk u toho mohl aspoň vy.onit...:-)tak ten film byl k něčemu..když už se to jmenuje Rozkoš...:-)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
a co na to říká MUDr. Hruška:-)? že i herci jsou lidi a hypotéka se sama nezaplatí...:-)
Patty Hewes - nebezpečná advokátka (2007) (seriál)
nebaví...pořád to stejný po tisící stejně a tvářící se jinak...:) dejte mi už s těmi seriály pokoj patty hewes..nebezpečně nudná podíváná