Recenze (99)
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Chroptěla!!!
Těžká léta československého filmu (2013) (seriál)
Ano, měl jsem problém především se sebou ;-)
Americká noc (1973)
Akorát tej puritánskej babě bych rozkopal hubu ještě teď...
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
První díly dost nevýrazné, ovšem postupem času lepší a lepší. Hlavně atmosféra natáčecích lokací a až nadverneovské tajemno tomu dodávají přesně to něco. Uvidíme, co přinese závěr. Jo a krásná hudba.
Česká 30 (2012) (pořad)
Naprosto zbytečný pořad, trapný už svou vizáží, raději se na ty filmy podívejte. I když nemalá část za to většinou nestojí.
Atentát (1964)
Narozdíl od Lidic velice decentní přepis pravděpodných historických událostí. Ačkoli je to film ze složité doby a koneckonců o složité době a na otázkách "bylo to vůbec nutné/správé" se mohli do těch anglickejch buržoustů pustit daleko víc, z nějakého důvodu to naštěstí neudělali (až na pár náznaků) a proto je film použitelný i o tolik let později.
Chybný pohyb (1975)
Čas od času přemejšlim, jestli jsem sám a co to vlastně je. Moc často dělám chybné kroky. A píšu. Tak daleko, jako Wilhelm, jsem ještě nedospěl, ale budu se o to snažit!
Jídlo (1992)
Oh, food!
Panika v městečku (2009)
Huhů, děti. To není surrealismus, jak tady dokola píšete, to je něco jako dadaismus. Dyž už musíte všecko mermomocí škatulkovat...
Persepolis (2007)
Persepolis je netradičně animovaný film, který má krom obecně platné informační a burcující hodnoty pro značnou část citlivé populace (a nejenom děvčat) potenciál být takovým biblefilmem. Něčím, z čeho se dá v životě vycházet, co lze naroubovat na mnoho situací v tom našem putování. To v mých očích (spolu se svěžím stylem vyjadřování emocí, který se asi inspiroval u některých japonských anime) pozvedá film vysoko nad čtyři hvězdy, které bych mu jinak za počáteční rozkouskovanost dal.