Poslední recenze (12)
Atlas mraků (2012)
75% po prvním shlédnutí, minimálně druhé bude potřeba, aby mě došly všechny (důležité) souvislosti. Člověk se musí dost soustředit, aby mu něco neušlo, což mě sice tak nevadí, ale přece jenom jsem si chvílemi říkal, že je to dost dlouhé, přitom u některých delších filmů si jejich dlouhou stopáž ani neuvědomíte.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Je to asi nejlepší díl z celé trilogie, i přes to, že zde nejsou tak velkolepé scény jako v následujících dílech. Film má perfektní spád, ani chvilku jsem si neoddychnul. Po opakovaných shlednutích musím SP za celou trilogii zařadit mezi mých top 10.
Poslední Mohykán (1992)
Tak tenhle film me trochu zklamal.na 4* to sice bohate staci, ale myslim, ze z toho pribehu, prostredi a vubec celeho nametu se dalo udelat vic.Hodne to zachranuje konec, ktery je docela strhujici a hlavne hudba, ta tvori minimalne jednu *. Ale jelikoz jsem soundtrack znal velice dobre uz pred zhlednutim filmu, byl jsem hodne zvedavy jak bude do nej zakomponovany. Bohuzel jsem se zklamal i zde.