Recenze (139)
Cyborg (1989)
Bohužel u tohoto filmu jsem usínal.A když byl konečně konec, hluboce jsem si oddychl.Pana Van Damma mám moc rád, ale tenhle film vážně ne.
Univerzální voják (1992)
Jeden z Van Dammovo nejlepších filmů.I Lundgrenovo, který ve své nejlepší roli, nepočítaje Rockyho a Expendables, předvedl parádní výkon v roli serganta Endrewa Scotta.Povedený film na akční večerní klasiku 80. let.
Dvojitý zásah (1991)
Jakmile mi někdo řekne jména Chad a Alex, hned vím o co jde.Dvojitý zásah, můj nejoblíbenější film s Jean-Claudem.
12 rozhněvaných mužů (1997) (TV film)
Bohužel originál je originál, neříkám že by se mi tento film nelíbil, ale ve starším podání se mi líbil víc.I pár dialogů navíc mi přišlo zbytečných.Krásná práce, ale originál je jen jeden.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Nesdílím svůj názor s tímto hodnocením,myslím si že tento vetřelec by si zasloužil lepší ohodnocení.Třeba Ron Perlman se mi ke své roli hodil a jednoznačně ve své nejlepší postavě Sigourney Weaver.Vetřelec vzkříšení je můj oblíbený film a u mě má hodnocení 85%.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Většinou po zhlédnutí filmu si dám tak den pauzu abych se rozmyslel jak ohodnotit, ale v tomto případě se rozmýšlet nemusím.Vynikajicí film se skvělým scénářem a hvězdami jako Henry Fonda a Jiří Voskovec.Myslel jsem si, že staré a černobílé filmy nestojí za nic, ale opak je pravdou.Jednoznačných *****.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
James Cameron zase odvedl úžasnou práci,když stvořil pokračování Terminátora.Vynikající režie, skvělý scénář a výkon herců na jedničku.A kultovní scény, které nám zůstanou navždy v paměti.Terminátor je prostě skvělý.Jak příběhem, tak i hercem.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Bohužel smrtonosná past 4 není jednička.A souhlasím s Golfistou, že se John McClane změnil.A to nemluvím o nesmyslných scénách kdy auto "sejme" vrtulník apod.Ale to soudit nemohu je to film a pokaždé je ve filmu něco nerealistického.Ale tato smrtonosná past se odchílila od všech třech původních dílů.Vidím to tak na 65%.Bohužel.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Když něco režíruje Quentin Tarantino, tak to musí stát za to.A Pulp Fiction je pro mě (zatím) to nejlepší.Složení herců Johna Travolty, Bruce Willise, Samuela L. Jacksona a mnoho dalších by mělo zaručeně přinést úspěch.A taky že ano.Tento film je fenomén mezi filmy!
Wrestler (2008)
Výtečný film.Skvělá atmosféra a skvělý výkon Mickeyho Rourka, udělaly z tohoto filmu jedničku.Člověk si při tomto snímku uvědomí, že být wrestlerem není jen taková legrace.Randy žil jen když byl za provazy uvnitř ringu.Jedině tam se cítil doma.Protože když opustil ring a vydal se do normálního života, všem tam byl ukradený.Žil jen pro wrestling a pro své fanoušky.