Poslední recenze (2 137)
Království Planeta opic (2024)
Old schoolov= putování rozvratem a troskami civilizace s fajn atmosférou a docela likeable postavami, které ale sotva utáhnou 144 minut, ve kterých je děje objektivně tak na poloviční stopáž. Vizuálně je to velmi pěkné, potěší to lidi, co mají rádi původní Planetu svým komorním setingem a důrazem na spíš minimalistickou akci. Ale Noe není Cézar a Ball není takový baller jako Reeves, aby tomu dodal ten zvláštní apokalyptický nádech Úsvitu planety opic. Celkově ale důstojný příspěvek do kánonu. Jen škoda, že konec slibuje spíš variaci původní trilogie s o něco méně charismatickým protagonistou.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Get this guy a shrink.
Fallout (2024) (seriál)
Divný, zlý a ozářený, aka čím víc Ghoula, tím víc legrace. Směšný Westworld jsem pokládal za kolektivní kognitivní disonanci a od Falloutu jsem si tudíž nic nesliboval a hele. Ono to nejen nebolí, ono to příjemně ozařuje. Funny směsice creepy westernu, futuretro grotesky a výpravný sci-fi má šťastně trefený tón, opírá se o hlavní estetické pilíře her a vytváří vlastní origin story. Jo, první polovina je výrazně lepší a poslední tři díly, které najednou začnou klenout epické oblouky, se nám trochu nalokaly klišé. Ale nic fatálního. Ghoul a Norm jsou skvělé postavy, Lucy má potenciál a Maximus Titus Čurus nestihne člověka otrávit. Já jsem velice spokojený a těším se na další putování Pustinou.