Oblíbené seriály (7)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nemůžu jinak než 100%. Bratrstvo neohrožených je jeden z mála seriálů, který opravdu přiroste k srdci.
Naruto: Šippúden (2007)
Naruta sleduju od jeho počátku, což je už nějakejch pár let a eště pár si myslim že sledovat budu. Neuvěřitelně natahovanej děj, prokládanej fillery (všechny nebyly tak špatné) mě pořád baví a bavit bude.
Star Trek: Enterprise (2001)
Výborný seriálový nářez, hltal jsem epizodu po epizodě. První dvě řady jsou slabší ale ta třetí je 100% adrenalinová záležitost. Na závěru proslov tří kapitánů, J.T. Kirka, J-L. Picarda a J. Archera mě celkem odrovnal.http://www.youtube.com/watch?v=pXotJu1CapU Brzo se k tomuto serialu určitě vrátim.
Heuréka – město divů (2006)
Haló, haló! (1982)
Teorie velkého třesku (2007)
Columbo (1971)
Ovládací panel