Recenze (1 324)
Třinácté patro (1999)
Tak akorát komplikované scífko s pěknou pointou, ale málo penězi na její méně laciné zpracování a sympatičtější herecké obsazení.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Soderbergh ukazuje doktořinu v dobách, kdy se ji tak skutečně ještě říkat nemohlo. Surový až brutální styl, kterým se ve větším či menším vyskytuje v každém (mimo Dannyho parťaků ovšem)z jeho snímků, zde dotváří atmosféru doby, kdy vás takřka jistě dokázal zabít i obyčejný zánět slepého střeva. Množství zvratů, postupem času více méně sympatické postavy a naturalisticky zobrazené operace. Narkomanský podtext už pak působí spíše navíc a po 5.absťáku už to celé feťácké představení irituje více, než nedůvěryhodný knírek Clivea Owena. Ačkoli závěrečná epizoda navnadila na další serii, to ne, že ne ;-).
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Narozdíl od nudné až otravné jedničky, přeplácané a nezajímavé trojky se pouze Šmakova dračí poušť přibližuje kouzlu a kvalitám původní trilogie. I přes zdařilý díl, doufejme že do středozemě už nikdy více.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Ohromně příjemný snímek, plný energie a čisté radosti ze sebe sama :-). Navíc prostouplý jednou z nejkrásnějších melodií z prvního alba mistra Davida Bowieho. Nejdospělejší Stillerův herecký projev a zároveň jeho nejlepší režijní počin.
47 róninů (2013)
Keanu v nefunkční, nelogické, japonské(což možná vše vysvětluje) fantasy blbině.
Zpátky do ringu (2013)
Převážně vtipná, místy dojemná komedie, utahující si z boxerských rivalit. Mohlo jit o průměrnou americkou taškařici, jenže to by oni boxeři nesměli být "Rocky"Stallone a "Zuřící býk" De Niro. Jejich konfrontace zaručuje jedny z nejvtipnějších scén roku a ještě drží pohromadě, co by plnohodnotné boxerské drama.
Na život a na smrt (2013)
Chytlavě natočená óda na vrozenou, americkou touhu stát se hrdinou, která v základu není nic jiného než obyčejná hloupost jednotlivců! Proto se na misích v Afgánu od američanů drží všichni raději dál, i jak ukazuje tenhle film, ti kluci tam jezdí umřít.
Jurský svět (2015)
Díky, díky, díky! Byl jsem připraven na zklamání, ale tohle je naprosto perfektní nářez, který snad nečekali ani největší optimisti. Druhé shlédnutí s dabingem mě utvrdilo v tom, že v Jurském světě je vše na svém místě. Akční části mají senzační efekty (ačkoli Stan Winston trošku chybí :-( )a neuvěřitelné množství nápadů, temné, hororové zase svoje napětí a rovněž ohromnou vynalézavost ve způsobech usmrcování. Herci pěkně sedí jak ve važných, tak odlehčenějších chvílích a hlavně Chris Pratt znovu přikládá pod kotel své jasně zářící hvězdě. Tvůrci skutečně věděli co dělají a ten obrovský úspěch, a to nejen finanční, jim moc přeju. Doufejme, že toho využijí k neméně povedeným pokračováním.. Dinosauři zase táhnou :-)!
Maggie (2015)
Samozřejmě, že předvidatelná nuda s minimem nápadů a jakýchkoli inovácí žánru. Arnold dobrý, jen větší problém než s cigaretou má stále s otřesným přízvukem :-).
Vlk z Wall Street (2013)
Leův herecký projev mě sice nijak neoslnil, natož abych ho nazval oskarovým, ale příběh s vizuální formou a tak viditelnou radostí z vlastní zkaženosti mě naprosto odzbrojil!