Recenze (598)
Sedm (1995)
Tady není třeba sáhodlouhých komentářů - brilantní detektivka, totální masakr.
Zodiac (2007)
Fincherův opus magnum.
Sinister (2012)
Finále mi to zkazilo, jinak bych "Sinister" považoval za jeden z nejlepších hororů posledních let. Už dlouho jsem se tak nebál.
Here Comes Honey Boo Boo (2012) (pořad)
'murica.......
Nespoutaný Django (2012)
Quentine, ty starej lišáku - zase si to dokázal. U mě osobně sis napravil reputaci za hanebný (a to doslova) parchanty. Tenhle ostrostřelec je na nejlepší cestě k tomu, aby z něj bylo citováno jako z Pulp fiction (třeba scéna "KKK vs. kukly" se prostě musí stát nesmrtelnou). Herci boží (ani nevim koho vyzdvihnout přednostně) a hrozně se mi líbila kamera. Strašnej masakr.
Na slovíčko s Otakarem Černým (2009) (seriál)
Kvalita jednotlivých dílů samozřejmě záleží na výběru hosta/hostů. Já mám však problém s jejich hostitelem. Odpudivý, vyloženě nesympatický Ota, vítěz ceny Křepelek za rok 1997 a bývalý "nosič vody", dokáže bez problémů dostat do rozpaků kohokoliv, skáče do řeči a většinou ve své půlhodince slávy stačí z hostů vydolovat to, co každý už ví.
Viděl jsem ďábla (2010)
Emocemi a brutalitou napěchovaný masakr. A jedno už vim jistě - Min-sik Choi je démon.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Po tom, co sem si tady přečetl si myslim, že sem tohle asi nepochopil/nedocenil. Strašlivá pakárna. Jack "propisku nepotřebuju" Rýčr, nesympatická "napravená" pacifistka ani bezprstý "duch z pod postele" to nevytrhnou. Dvouhodinová nuda.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Nová naděje se pomaleji rozjíždí a nabídne spíše jen pár kultovních scén. Jako celek ale není tak komplexní jako následující pátá epizoda. Ještě že impérium ten úder vrátilo!
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Nejslabší ze "starých" epizod.