Recenze (598)
Skafandr a motýl (2007)
Náááádhera!
Octopus 2 (2001)
....to snad ne.....??! Myslel tohle "režisér" vážně? Protože jestli ano - pak tento člověk není normální. Gigaodpad!!
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
To je fakt špatná "pohádka". Prima holt nezklame.
Kat (2004)
Tohle je tak moc neškodný film že je mi toho hodnocení (55%) až líto. Byl to průměr, možná i podprůměr, ale dokázal mě pobavit. 3,5 *
Sigur Rós - Heima (2007)
Tohle je prostě "jiné", nepopsatelné, dechberoucí a skutečně nádherné dvd.
Monstrum (2008)
No zas taková sláva to teda není. 3,5 *
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Nenáročná jednohubka, co celkem i pobaví.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Pro mne je to nejlepší a nejnapínavější anime seriál všech dob.
Ministry: Sphinctour (2002) (koncert)
Zatraceně dobrá skupina! Skvělý konzert! Nové album je boží! :)
Únos (2006)
Nejvtipnější krátký animák od Pixaru. Gesta ufounů jsou k popukání.