Recenze (209)
Job (2003)
Začalo to dobre, pokračovalo fajn.Potom to išlo do prdele a skončilo to na P...!
Trhák (1980)
Skvelé obsadenie, ale muzikály jednoducho nie sú môj žáner !
Susedia - Pôrod (2018) (epizoda)
Pre mňa doteraz jednoznačne najslabšia čast. Ale samozrejme je to vec názoru. Koľko ľudí toľko chutí !
Lovec démonů (2016)
Ja mám rád Lundgrena v každej úlohe a žánry, ale čo je moc je moc. Toto je už pre mňa " Ultra-hovadina" vysokého stupňa. Takže jedna, len pre Lundgrena.....
Budujeme Slovensko - Niklová Huta v Seredi (2017) (epizoda)
Zatiaľ jednoznačne najlepší diel. Kombinuje ukážky z histórie (fungovania) huty so súčasným (úbohým) stavom tejto stavby. Bez zbytočných rečí o politike toho obdobia, ktoré ani nesúvisí priamo s podnikom. Tiež poukazuje na zdravotné problémy, ktoré vznikli obyvateľom v okolí tohoto podniku. Čiže dajako takto by mali vyzerať všetky časti tohoto dokumentu.
Cops and Robbers (2017)
Neviem načo Whiteovi a Jacksonovi znalosť bojových umení, keď v tomto filme h**no predvedú. Ani len úder.Smutné ! Inak dosť odhalitelne finále. Už v momente keď ukážu prečo vlastne Jackson išiel sedieť mi bolo jasné, že medzi súrodencami to nie je až také zlé ako to do toho momentu vyzeralo.Takze u mňa slabota. 2*
Extortion (2017)
Všetko fungovalo dobre až do scény v autobuse a "náhodnému" stretnutiu. Potom sa to všetko začalo dr.... !
Scooter - How Much Is The Fish? (1998) (hudební videoklip)
Asi posledná skutočná pecka od Scootra. Po tomto singli išla ich tvorba do h...Ďalej ma ich tvorba nezaujímala a ani som ju už nesledoval. Klip pre mňa z tých slabších.
Scooter - Friends (1995) (hudební videoklip)
Jedna z Naj.. peciek od Scootra, avšak klip k nemu ma natoľko neoslovil.
Scooter - Rebel Yell (1996) (hudební videoklip)
H.P.Baxxter aka Billy Idol ? Nie ! Ale ide mu to skvele. Dobrá hitovica, fajn klip !