Recenze (203)
V.I.P. (1998) (seriál)
Samozrejme trápny a hlúpučký seriál. Jednu dávam nie za " idol mládí " Pam Veľkokozá Anderson, ale za zaujímavé tváre v epizódnych úlohách ( M.Kove, E.Mendes, Ice-T.....). Môj obľúbený moment je hosťovanie J.SPEAKMAN-a, ktorý ukáže aj čoto ( i keď škoda že len chvíľu ) zo svojej znalosti bojových umení.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Fuha. To bola pecka. Síce do mojej top10 sa to nedostalo ( i keď som chvíľu váhal ), ale do top15-20 by to v pohode vošlo ! Určite si to chcem pozrieť ešte zopár krát. Leo sa už definitívne dostal z úloh " ženských vlhkých snov " a T.Hardy potvrdzuje talent hrať poriadnych "sviniarov" drsných-zlosynov. Dúfam že tento film dostane Oscara ( za film, za herca v hl.úlohe, za herca vo vedl.úlohe ). Minimálne za tie prvé dva by som mu to bez uvažovania dal.
Voják 3: Na domácí frontě (2013)
Nuz ten MIZ mi nie je sympaticky nielen vo wrestlingu, ale aj v tomto filme. Na pre mna dost podarenu 2ku to zdaleka nema. Dam vsak sancu aj tej 4ke ( bohuzial zase s Mizom ).
Špionáž (2013)
Nuž pri obsadení Oldman, Ford som čakal niečo viac. Takto je to iba taký slabší priemer na 1 pozretie.
Krvavý Bangkok (2014)
No co povedat ? .....VAU !...... Takto paradny film som uz s Dolphom nevidel moc davno ( Expend. sa nerata ). Skoda ze Tagawa nedostal viac priestoru ( suboj s Dolphom by ma znova potesil ). Takto by mal vyzerat poriadny akcny (video) titul aj dnes pani Seagal a spol !
Pět minut v nebi (2009)
Po hereckej stranke je to OK, ale inak je to strasna NUDA !
Metallica: One (1989) (hudební videoklip)
Moja oblubena vec od tejto kapely !
Michael Jackson: You Rock My World (2001) (hudební videoklip)
Brando, Madsen, Drago..... parada !
Kočičí zlato (1984)
Jasne ze to nie je zaner v ktorom chceme Stalloneho vidiet, ale na komediu je to celkom fajn.
Dům u vycházejícího slunce (2011)
Kedze tu hra take bojove ESO akym D.Bautista urcite je, cakal som viac z jeho umenia. I ked ma pribeh zaujal, chybali mi osobne suboje s ktorymi by Dave urcite nemal problem. Skoda ....