Recenze (203)
Obojek (1991)
Titul je sice plny klasickej B-ckovosti (ba dokonca az C-ckovosti), co vsak v tituloch z tejto doby vobec nevadilo. Nostalgia jednoducho nepusti ! -4-
Bláznivá mise 4 (1986)
O akciu tu nudza nie je, len skoda toho fantazirovania s krystalom.
Bláznivá mise 3 (1984)
Skoda ze sa z toho po 2 dieloch skvelej akcnej komedia stala parodia na: J.Bonda,Mad Maxa a ine.No od T.Harka sa caka rozhodne viac!!
Sladká Laura (2005) (seriál)
Nekonecna otrava !!!!
Krutý boj (1989)
"STARE-DOBRE video B-cka."
Pat a Mat (1979) (seriál)
To co je pre Ameriku: Tom a Jerry, pre Rusko: No pockaj, zajac! je pre nas toto.Najzabavnejsia,najhumornejsia rozpravkova dvojica.
Senzi Senzus (1998) (pořad)
Bez komentara !
Smotánka (1996) (pořad)
Tu nie je co hodnotit !!!!!
Vinnetou (1963)
Ako nostalgia by to bolo za 4, ale uprimne: ...za 3 !
Vězení v plamenech 2 (1991)
Aj napriek tomu, ze niektore pasaze kopiruju 1.cast, je toto dielo viac ako skvele.