Recenze (778)
Tísňová linka (2013)
Veľmi príjemné prekvapenie! Škoda toho malinkého cliché záverom, inak paráda. Nazdar
Nevědomí (2013)
Oblivion neprekvapil, nenadchol, a ako prišiel, tak aj odišiel. Myslím že po pol roku po ňom neštekne ani pes :-), nazdar
Buena Vista Social Club (1999)
pre fanúšikov tohto zoskupenia, do ktorého patrím aj ja...povinnosť! nazdar
Okno do dvora (1954)
Napätie do poslednej minúty, paráda! Škoda že newgen movie nám toto ponúknu už len zriedka. Fullka, nazdar
Jméno (2012)
Skvelá "Carnage", ale na sladučko:). Zbožňujem minimalistické snímky:),silné 4+, nazdar
Divoch (1953)
Už chápem, prečo po tomto filme po uvedení v amerických kinách sa doslova zaprášilo po kožených bundách, a všetci chceli byť ako Brando, krása:)! nazdar
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Išiel do toho s pocitom, nech to mam za sebou. Odchádzal som vysmiaty, s úsmevom vo vačku. Príjemné spestrenie, nazdar
Zkus mě rozesmát (2011)
Skvelé prekvapenie, a určite nie v žiadnom prípade sklamanie. Škoda že mi tento movie skoro dva roky ležal diskom:). Chcel som víkendovú pohodičku bez mozgového zapojenia, dostal som ju aj s čerešničkou...príjemná Aniston, a oblúbený pánko Sendler! Nazdar
Eorin shinbu (2004)
No môžem ja za to, že tak ľúbim tieto romantické "sračočky" :P, nazdar
Mama (2013)
Perfektne úvodom našlapnuté, ale o to viac záverom zničené. Nazdar