Recenze (1 018)
Fallout (2024) (seriál)
Neskutečný woke paskvil, který konečně potvrzuje neznalost a hloupost zdejších recenzentů. Dialogy psané 14ti letým puberťákem, herecké výkony krom Gogginse absolutně příšerné.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Další zbytečný a urážlivý woke výblitek.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Gratuluji ke zprznění další úspěšné série. v notičkách progresivity.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Další z řad woke seirálů s rozpočtem, který využívá každé záminky. Sledovat hodinu muckující se chlupaté obtloustlé padesátníky opravdu není žádná odvaha ani nic úžasného, navíc v rozporu s událostmi ve hře.
Bledé modré oko (2022)
Zajímavé rozuzlení, skvělý Bale a ošklivý a otravný Melling, na kterého se místy nedalo vůbec koukat. Kdyby stopáž byla o nějakých 15-20 minut zkrácena byl by výsledný počin skousnutelnější.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pitva (2022) (epizoda)
Konečně něco s hutnou atmosférou.
Rakeťák (2022)
Podsouvání ideologie a politických názorů skrze animované filmy pro děti ?
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Woke sračka bez nápadu, hereckých výkonů nebo logiky. Navíc race swapping
Thor: Láska jako hrom (2022)
Nekvalitní sebeparodie, která jen ukazuje jak hluboko spadl vkus zdejších "recenzentů".
Absolute Proof (2021)
Ultralevicová pakáž tohle nominuje na Zlatou malinu z jediného důvodu, volby 2020 byly podvod a je to více než jasné.