Recenze (52)
Život (2017)
Totalna hovadina. Vo chvili ked som videl Calvina prvykrat, vedel som ako to bude pokracovat a ako to skonci. Herci stoja za hovno a film je nudny a zbytocny.
Koleje osudu (2013)
Bolo nemožné dostať sa cez prvých 20 minút filmu. Viac nezáživné ako kurz štrikovania.
Poldové (2010)
Vynechať Stifflera a tú čiernu nevtipnú figúrku, bol by to báječný akčňák. Takto človek len čaká, aká trápnosť bude nasledovať a či prekoná tú predošlú. Bohužiaľ darí sa. Utrpenie od začiatku do konca.
A.D. The Bible Continues (2015) (seriál)
No kto by kedy povedal ze v Judei je tolko cernoskov. A este slobodnych. A cierny Peter to cele zabil. Prudko nepozeratelne.
Batman začíná (2005)
Jednoducho skvely.
Batman a Robin (1997)
5 hviezd lebo Batman. Aj ked sa vsetci pokakaju.
Batman navždy (1995)
Kvoli Kilmerovi len 4*.
Batman se vrací (1992)
Pre mna proste klasika.
Halloween: H20 (1998)
Vzhladom na rocnik to celkom slo. Miestami nudne, nelogicke ale ktory horor nie je?
Vražedné horko (2009)
Jedna hviezda za pekne kozy. Same nadavky a partia idiotov, co v ohrozeni zivota nedokazu rozbit drevene dvere zeleznou trubkou.