Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Knihu jsem nečetl, ale seriál mne chytl naprosto od první chvíle. Dokonale propracovaný příběh politiky, intrik, zrady, akce a nadpřirozena. Co víc si přát? Již teď se nemohu dočkat druhé série! Moje hodnocení 10/10.
Futurama (1999)
Futurama je pro mě jen jedno velké NEJ. Spousta gegů, vtipů, narážek. Futurama je pro mě zábava, která mě nikdy nepřestane bavit. Moje hodnocení 10/10
Simpsonovi (1989)
Hrdinové (2006)
Pokud bych měl hodnotit první sérii, byl by to můj jednoznačně nejlepší seriál. Po každém díle jsem se musel dívat na další a další. Naprosto strhující děj, plný zápletek a obratů. Bohužel další série seriálu hodně ubírají a stahují ho stále více dolů. Moje hodnocení 1. série 10/10 2. série 8/10 3-4 6/10.