Recenze (107)
Jump street 21 (2012)
Neviem prečo, ale vôbec ma to nebavilo a ten humor bol veľmi trápny... Asi som už z takýchto školských vecí vyrástol.
Griffinovi (1999) (seriál)
Perfektný seriál, ktorý sa pri svojich vtipoch nezastaví pred ničím. Vrelo odporúčam na odtrhnutie sa od reálneho sveta. 92%
Cestování červí dírou s Morganem Freemanem (2010) (seriál)
Výborný vedecko-dokumentárny seriál, ktorý odhaľuje tajomstvá vesmíru. Perfektné. Môžem len odporučiť. 100%
Nedotknutelní (2011)
Nečakal som to, čo sa mi dostalo. Veľká pochvala pre všetkých, čo sa na tom filme zúčastnili. Je to skutočne reálna Komédia / Dráma, ktorá je naozaj aj komédia aj dráma. 94%
Underworld: Probuzení (2012)
Musím povedať, že som nečakal až takú nakladačku. Dej bol možno síce slabší, ale celý čas som sedel v sedačke strnutý a s otvorenou pusou a srdcom, ktoré mi búšilo do rytmu efektov. 93%
Prorok (2009)
Práve som premrhal 2 hodiny svojho života!!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Pozrel som si všetky časti teraz naraz. Keď už tá mánia skončila. Musím povedať, že sa to postupne menilo od žánra "prístupné pre deti" po žáner "prístupné pre deti, ale len na vlastné riziko". No ja som sa celkom bavil. Musím povedať, že všetky herecké úlohy boli zahrané briliantne bez zaváhania. Môj favorit je určite Severus Snape. 85%
Muž ve stínu (2010)
Myslím, že tento film som pozeral zbytočne. Dozvedeli sme sa síce pravdu, ale čo z toho, keď nevyšla na svetlo sveta? Príbeh ma samozrejme vtiahol. No podľa mňa sú to zbytočne premrhané dve hodiny. 50%
Catch .44 (2011)
Jedna * za Willisa... Inak to bola nuda, nuda a ešte raz nuda... Dlhé čakanie na akciu, ktorá neprišla. 10%
Forrest Gump (1994)
Tak krásne spojené žánre dráma a komédia ešte asi nikdy neboli. Určite najlepší výkon Toma Hanksa a klaniam sa pred réžiou. Veľmi silný príbeh. 94%