Recenze (454)
Zoolander (2001)
Tak to bylo dooost ftipny :-)))
Šmoulové (1981) (seriál)
Hezounky, oblibeny Smoulove. Sveho casu jsem je mela snad uplne vsude :o)
8. míle (2002)
Moje pubertalni sestricka mi pomohla odhalit Eminema - je dobrej!
Proč? (1987)
Takova je (byla?) realita.. A Sparta je buzerantu parta.. i JA fandim Slavii..
Přežít (1993)
Mrazi me z toho filmu jeste ted...
Predátor (1987)
Pamatuju si, ze jsem z toho byla kdysi hodne odvazana. To uz je let... Pro me Arnold = Conan..
Prci, prci, prcičky (1999)
Vyborne jsem se bavila, ale radsi mam "Hele vole kde mam karu". Mozna jsem uchyl.. A dal...??
Pražská 5 (1988)
Celkove za ctyri *, pro TH bych jich potrebovala minimalne deset...
Postřižiny (1980)
Krasne, krasne, krasne...
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Jenom ctyri *, neni to proste ono, serial je serial...