Recenze (124)
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Herci a triky jsou fajn. Jinak mi to připadá takové utahané. Trochu mi to připomíná "Úsvit" od stejných tvůrců, je to pěkně natočená nuda!
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Výborný a potřebný seriál. Je to cool natočené s opravdu perfektními hereckými výkony v hlavních rolích. Vyzdvihl bych Filipa Březinu, Alžbětu Malou, Jiřího Bartošku a Pavla Řezníčka!
Přišla v noci (2023)
Silná čtyřka! Simona Peková je absolutně skvělá, tedy hrozná! :-)
Úsvit (2023)
Tři hvězdičky za Elišku Křenkovou která hraje moc fajn, pár silných momentů a za to jak je to natočeno. Bohužel místy je to docela slátanina s pár vyloženě nelogickými scénami a mi nepochopitelnou motivací některých postav, což na mě občas působilo až nechtěně parodicky. Btw. Pro určité jedince může být satisfakcí, jak dostane v závěru filmu slovně naloženo "jejich oblíbenkyně" Marta Issová, ale radost jim musí kalit, že se tak stane, po její tak krásné promluvě ala tradiční rodinu si ničit nenecháme. :-)
Volha (2023) (seriál)
Myslím, že už tady seriál Volha rozebrali jiní a lépe. Za mě snad jen. Velice mile mě překvapil Tomáš Jeřábek, který od dob Vosto5 herecky hodně vyrostl.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Dobře natočený a výtečně zahraný survival thriller. Nic více, ani nic méně!
Ochránce (2021) (seriál)
Výborný seriál!
Chlast (2020)
Skvělý Mads Mikkelsen to je neskutečně dobrý herec!
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
Po utahaných "Zločinech Velké Prahy" svěží vítr, za mě po jednom dílu fajn!
Zločiny Velké Prahy (2021) (seriál)
Bylo to takové hezky natočené a zahrané nic v pěkných dobových kulisách. Scénáristicky hodně slabé!