Oblíbené filmy (10)
Taxi (1998)
Matrix (1999)
Kmotr (1972)
Terminátor (1984)
Vetřelci (1986)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Avengers (2012)
Pro mě jsou Avengers největším letošním překvapením. Na film jsem šel s partou kamarádů jen kvůli tomu, že byly lístky za babku. Čekal jsem nanejvýš průměrný komixový film s ukrutně dlouhou stopáží. K mému překvapení film má obstojnou dějovou linku, dynamiku, prokreslení postav, dobrou kameru i pár dost vtipných momentů. Efekty jsou dobré také - zejména poslední akční scéna v NY a děj se neomezuje jen na USA.