Recenze (516)
Léa Parkerová (2004) (seriál)
Viděla jsem pár dílů, naštěstí jen pár.... od tohoto seriálu nic nečekejte.... akčnost - kde??? promyšlenost akcí, dialogů, postav - vytraceno...
Láska za časů cholery (2007)
Takže.... asi bych začla tím, že čeho jsem si tam hlavně všimla, jsou strašné masky... hercí se sice tak nějak naučili pohybovat jako stařící, ale ta vizáž k tomu? Noo nic... a pak, když nemohl mít svou jedinou lásku, jedinou ženu, co chtěl, tak "objel" přes 600 žen... úžasný jako.... noo něco málo tam asi je, ale zas tak kvalitní to opravdu není....
Až tak moc tě nežere (2009)
.... o lidech.... o randění.... o telefonátech.... o vztazích.... a je to vtipný.....
Angel (1999) (seriál)
3,5* čím více dílů, tím nudnější, ale to je asi u všech seriálů....
Kika (1993)
Ano... zde je krásné kouzlo Pedra.... jak to jen umí.... /// postřehy - objevuje se tam pojem kraje La Mancha - použil ve Volver /// Kika: všichni bláznivý lidé mne chtějí........... mají-li dobrou duši a pěkný nástroj, já se zamiluji
Jana Eyrová (1943)
Pro mě je tedy lepší zpracování z roku 1996.... tuto jako ano, ale něco tomu chybí... nějaký větší náboj...
Láska a jiné pohromy (2006)
Já myslím, že by to šlo.... jsou i horší romantické filmy, které jsou navíc přiblblé.... tento se ani tak nejeví a je to dobrý oddych.
Discopříběh 2 (1991)
Nemá to už takový švih.... ale i tak.....
GO - GO šou (2000) (pořad)
Nedávno jsem si na tento pořád vzpomněla a musím se smát nad tím, co vše mohli v TV dávat..... ajajajaj.... (i když... co si budeme povídat, v nynější době není tomu leckdy lépe....) Nevtipné, trapné a.... no radši nebudu dál psát....
Kolotoč (1996) (pořad)
Nedávno jsem si na tento pořád vzpomněla a musím se smát nad tím, co vše mohli v TV dávat..... ajajajaj.... (i když... co si budeme povídat, v nynější době není tomu leckdy lépe....)