Recenze (333)
Horší než smrt (2007)
Jo, dobrý.. Ve filmu je několik opravdu vypečených chacha scén. 4/5
Napola: Hitlerova elita (2004)
Zajímavá sonda do elitní nacistické školy v průběhu druhé světové války... 3,5/5
Protektor (2009)
Tak nějak tam bylo vše v pořádku, až na to, že to postrádalo spád a chvílema jsem se opravdu nudil, dost nudil... 3/5
Ocelová pěst (2011)
S přimhouřením obou očí dávám 1,5/5. Dvě hodiny života vhozené do filmového kanálu...
50/50 (2011)
Tento film mi připadl hodně slabý... Nic moc úsměvného, nic moc srdceryvného, ba ani zarážejícího... Nemastné neslané nic... 2,5/5.
Bez záznamu (2012)
Velmi solidní překvapení. Po dlouhé době thriller, kterej mě fakt bavil od začátku do konce. 4/5
Bojové nasazení (1986)
Dobrý film, kterému by neuškodila o 30 minut kratší stopáž. Chvílema jsem z toho cítil až moc velký opus na Clinta, ale na večerní zevl vhodná volba. 3/5
Útěk z MS-1 (2012)
Film nenabízí žádný hluboký děj k zamyšlení. Je to plytké s podařenými efekty. Hlavní hrdina je megaborec s pořádnou dávkou ironie a cynismu. Hlavní padouchy pak představuje duo bratrů, z nichž jeden je kápo mafiánského typu a druhý je psychopat s výraznými sklony k zabíjení. Dobré béčko na večer, a proto dávám solidní 3/5.
Povinnost a čest (2012)
První polovina filmu je opravdu masakrózní zážitek, pak to upadne do klasické americké akční demence. 3,5/5
Nepřítel pod ochranou (2012)
Docela dobré akční béčko na chill out večer. 3/5